Sunday, June 10, 2012

jalan jalan dari sunway pyramid ke port dickson


assalamualaikum.

maaf dan maaf dah lama tak meng-update blog ni kerna kesibukan diri yang melampau..
sibuk yang sampai tak dapat membahagikan masa dengan betul.
masa makan entah kemana dan masa tidur pon entah kemana sehinggakan mata sudah jadi macam panda.


kemarin mungkin,boleh dikatakan hari jumaat tu kawan aku telah mengajak untuk keluar pergi menghiburkan diri sebelum final exam..
mula mula dia mengajak pergi ke sunway pyramid sebab teringin sangat nak tengok macam mana rupanya.
aku pula menjadi gps mereka secara rasminya dan bernasib baik aku tunjuk arah yang benar dan cepat..
mula mula agak ragu dan risau sesat entah kemana,akhirnya sampai juha ke destinasi.
pergi ke sunway pyramid hanya untuk makan burger king,kami takde buat apa apa.
melihat orang yang sangat crowded gilaa.
ni semasa kami berada di sunway pyramid.







mereka membuat kerja gilaa mengajak aku pergi ke port dickson.
sebaik masa tu masih cerah tetapi kami pulang dalam pukul lapan macam tu.
ni pula semasa berada di port dickson hanya untuk menangkap gambar.




dia ni banu kawan kepada kawan aku merangkap driver kami masa tu.

sorry tak berapa jelas,ni dah nak balik dah..
jangan ikut macam kami yee.
maaf aku selekeh,sempoi jee masa ni keluar..



No comments:

Post a Comment